Vredesconcert: € 2.600,- voor Oekraïense vluchtelingenhulp

Het Leusdens Mannenkoor gaf op 13 mei een concert voor de Vrede. De totale netto opbrengst, bestaande uit kaartverkoop, slotcollecte en bankgiften bedroeg € 2.600,-. Op 27 mei overhandigden Roel Madiol (voorzitter, L.) en Max Bremer (penningmeester, R) op symbolische wijze het geld aan Michael Verheij (voorzitter Gastvrij Leusden). Dit wordt gebruikt voor hulp aan Oekraïense vluchtelingen in Leusden en Achterveld. Van hen hebben 4 jongere dames uit het ISVW als VIP op de voorste rij kunnen genieten van het concert. Zij verklaarden na afloop zich super speciaal te hebben gevoeld, mede door de vele contacten met belangstellende bezoekers. Het was heerlijk om zich even gewoon te voelen in een periode van stress en angst over het lot van hun achtergebleven dierbaren in Oekraïne. ‘Het Leusdens Mannenkoor heeft met haar concert muzikale hoogtepunten weten te combineren met sociale betrokkenheid’, aldus de trotse bestuurders.